Us..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, 9 July 2013

Ramadhan Kareem..


Alhamdulillah..Ramadhan 2013 datang lagi. Salam Ramadhan dan selamat berpuasa pada semua tak kira di Malaysia mahupun perantau seantero dunia. 



Entah kenapa hati terlampau gembira menyambut Ramadhan walaupun kali ni puasa lebih panjang (18 jam) sebabkan musim panas. Kami bersahur dan berbuka nanti sederhana je..terawikh pun di rumah je. 


Rindu pulak nak bertarawikh di masjid/surau. Anda yang di Malaysia jangan membazir di bazaar Ramadhan ye. Tak..bukan jeles..sebab tetiba teringat saudara Islam kita yang sedang berperang di Syria dan Mesir. Semoga Allah memberi kekuatan pada mereka dan keberkatan pada setiap ibadah kita insyaAllah. Amin..



5 comments:

Nadine said...

Selamat menjalani ibadah berpuasa diperantauan Ninie! Moga dipermudahkan semuanya walaupun terpaksa berpuasa 18 jam :)

Mijoe said...

salam Ramadan utk Zaid, Ninie & Fahim

dari uncle n aunty kat kl :)

Ninie Hanis said...

Nadine,

InsyaAllah time kasih.lebih kurang tahun lepas je panjangnya.Apapun tetap excited nak memasak hihi. Selamat berpuasa to u too.

Ninie Hanis said...

Salam Ramadhan untuk uncle mijoe n aunty malin juga. Update la cite beli food kat bazaar nnti. Buat pelepas rindu kitorg.hahahaha!

mrs.aAn said...

Ninie.. Aku kembali!!!

salam ramadhan ninie. Walaupun hari2 wasap cni pun aku nak wish jugak. Hihi