Us..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 4 February 2011

Bulan Cinta???

Februari tiba lagi.Semua orang sibuk memperkatakan tentang bulan yang kononnya penuh kecintaan ni...Bulan Cinta ke februari ni?

Kalau tanya pendapat aku..senang je..tiap-tiap bulan pun penuh cinta.Ehem..jawapan 'cliche' orang dah kawin. :p

Tapi memang aku tak koser nak sambut Hari 'V' itu kerana...

1. Err..haram kan?So dah banyak dosa lain,takyah tambah kot.. hehe

2. Semua mahal time tu.Bunga, Kad, Hadiah, Tempah Restoran, Kek..

3. Kata dah kawin.. pilih je tarikh mana nak dalam 365 hari tu.Tak semestinya V Day itu kan? Nak buat setiap bulan pon boleh.Ngeee.. :D

gambar sekadar hiasan -_-"


Bukan apa, tak nak la dengar kes buang bayi terjadi lagi, 9 bulan dari bulan cinta ni... So kapel2 yg blom kawin, be smart okey ;)


Meh aku kongsi apa aku buat di bulan cinta ni.

Hari tu aku tengok tv. Cite P/S I Love U. Aku rasa ramai kot dah tengok cite ni.Cite ni adaptasi dari novel P/S I Love U by Cecelia Ahern. Aku dapat novel ni dari Shieela. Tangkap sayu baca novel ni. Lagi tangkap leleh bila aku tengok kt tv movie ni.Encek somi dah tak heran dah kalau tetiba dengar bini dia sok sek sok sek tu.Haha.. smenjak kawin,senang benor touching bila tgk cite sedey.Pelik aku..

ropa novel P/S I Lap U dan Di Mana Pelangi Habis :p




Ye..cite dia husband dia meninggal...Surprisingly,husben dia kirim memo @ surat cinta setiap bulan selepas dia meninggal. Hinggalah surat yang terakhir...... T_T Sapa agak2 nak tangkap feeling layan la movie ni.


p/s btw,15hb Feb ni Maulidur Rasul kan?Baik duk umah tengok tv..banyak kot drama best2..hehe :D

6 comments:

Anonymous said...

emm hang dengan novel xdapat dipisahkan hehehee..aku ingat lagi dr zaman sek menengah dulu..misti ada ja novel kat hang..emm kalau aku jadi hang tiap hari adalah hari cinta bersama encek suami ;)

Mrs.NZ said...

jaja,

jaman skula mmg rajin mentelaah novel.haha..aku rasa hg patut tgk cite ni ja,err..sebab ada kaitan kot ngn hang.tapi bak kata surat terakhir husben dia dlm cite tu..

"don.t be afraid to fall in love again.." :)

Fatt said...

oh ini le citer yg hg nak suh aku tgk? aku kene ban citer2 sedih waktu ni sbb aku tgh berduka..once aku dah boleh tersenyum..gelak2..aku tgkla..will take note on this one :)

Mrs.NZ said...

fatt,

ye beb.memang citer sedih,tapi pengajaran dan benda positif yg ada dlm citer ni memang baik utk kita tengok.sekurang2nya kita tau 'this is not the end of the life'.. :)

mrs.aAn said...

aku pun ske cite tu... sweet kan d way late husband dia tinggalkan surat.

Mrs.NZ said...

fiza,

aah,kalau tgk kena sediakan tisu.hehe..lagi 1 cite Ghost.tgkap feeling habis..