Us..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, 29 June 2011

Oreo Cheesecake Anyone? (WW5)



Try this superlicious Oreo Cheesecake here.









p/s Thanks to farah from Stoke-on-Trent, for giving me the link of the recipe.

11 comments:

Miss El said...

kenape perlu letakkan gambar yang melelehkan air liur? haihhh

Ninie Hanis said...

miss el,

erm,sengaje.cepat lap keyboard kamu! air liur meleleh kan? kihkih..

Effa Akmal said...

kak ninie,

sangat tidak berhemah oke letak gamba kek yg sgt lazat seperti ini di belog.

*sangat kejam oke. fullstop. T_T

Ninie Hanis said...

effa mom-to-be,

berhemah ape i kasik link lagi.takyah masuk oven, chill yo!

apa susah..secret recipe kan ada..hihi

S.H.I.K.I.N said...

ninie..resepi ni kena masak x?

Ninie Hanis said...

shikin,

tak..chillex je.

Mijoe said...

Alhamdulillah..

tengok gambar pun dah kenyang... :)

fatt said...

nti aku dtg sana aku nak sebijik camni satu. boleh?

Ninie Hanis said...

fatt,

ko dtg sini ko request apa je aku buatkan.waiceh,hebat tak aku pancing ko?

fatt said...

yeke ni? terharunya aku. fyi aku dah kurus meleding ni. sbb makan hati ulam jantung. almost as skinny as u

Ninie Hanis said...

fatt,

kalau ko dtg sini aku masakkan mcm2 kasik ko mkn beb.konfem berselera.Yelah,hidup kena terus kan?Jgn sampai memudaratkan diri.Erm,bapak aku kata dia gi mekah suka beno mkn kebab.Dia balik haji gemuk.Ish..ish..